Friday, January 23, 2015

Di Awal Membina Blog


Teks : Zurina Julaihi

Assalamua'laikum kepada pembaca sekalian. 

Buat masa sekarang ini, walaupun saya tahu blog saya belum ada pembaca lagi kerana masih dalam pembikinan, tapi saya tetap menyebutkan kalian semua sebagai 'pembaca'. Kerana mungkin suatu hari nanti akan ada yang membaca dan singgah ke blog saya. Mungkin kita akan bersilaturahim nanti. In Shaa Allah :)

Pada masa ini saya masih dalam menyiapkan blog saya disamping bermain-main dengan butang-butang dan fungsi-fungsi yang ada dalam blog. Saya cuba juga aplikasikan nota-nota dan tunjuk ajar dari Cikgu Anys.

Seronok juga rasanya bila dapat bermain-main di blog ini. Tukar-tukar layout, design dan sebagainya. 

Menulis di blog (kalau ada idea) juga dirasakan memberi keseronokkan kepada saya. Walaupun saya memang sangat baru dalam bidang blog ini, tapi saya dapat rasakan keasyikkannya. He...he...
Mungkin disebabkan saya seorang yang lebih mudah meluahkan perasaan dan fikiran melalui penulisan berbanding komunikasi secara verbal.

In Shaa Allah..akan bersambung lagi...


Catatan : 27 Jan 2015

Saya akui bermain di blog dan mengenali blog amat mengasyikkan. Di atas rasa teruja bila melihat blog-blog rakan-rakan senior ABDR yang terhias cantik, saya pun terdorong untuk menghias serba sedikit blog milik saya sendiri. Alhamdulillah, walaupun masih dalam proses meneroka blog sendiri, sekarang boleh tersenyum melihat hasilnya setakat ini. Saya mengharapkan untuk dapat meluangkan lebih banyak masa dengan aktiviti blog ini. 
Sungguh mengujakan...


No comments:

Post a Comment